sobota, 8 lutego 2014

[20] Dark Ride




Oto dzisiaj przestawiam już 20 zwiastun na Zwiastunolandii! Trochę trwało zanim znalazłam potrzebne materiały. Naprawdę długo szukałam potrzebne sceny, ale niektórych po prostu nie dałam rady. Pewnie nie jest dokładnie tak jak sobie wymarzyłaś, ale mam nadzieję, że mimo to spodoba Ci się :) Zawsze można zgłosić jakieś poprawki. W każdym razie starałam się, aby zawrzeć wszystko, to co chciałaś w zwiastunie i oby przypadło nie tylko Tobie, ale i Twoim czytelnikom do gustu! 

Pozdrawiam
A.

3 komentarze:

  1. Zwiastun całkiem fajny, niestety na początku się nie połapałam, najpierw mówił chyba Harry a nagle wszystko przeszło na rodzaj żeński i to takie moje zdezorientowanie. trochę można się nie połapać o co chodzi ale to oczywiście nie twoja wina.
    Ach, boże twój zwiastun dla mnie Dark Angel ma już 2 tyś wejść!! OMG to takie ekscytujące!
    Mam pytanie w czym robisz zwiastuny? Widze że dużo osób u ciebie zamawia i pomyślałam że sama zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest idealny dokładnie taki,jak sobie wymarzyłam. Cudowny. Tak bardzo dziękuję xx

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K